NAUJAS 25pcs VMC Dydis 3 4550BN X-Stiprus Apvalus Aukštų Žuvų Žvejybos Kabliukų masalus ir žvakės

Nauja prekė

Yra sandėlyje

1000 Prekės

€4.96

APRAŠYMAS

Kaina apima 25pcs/100VNT/1000PCS

Nemokamas siuntimas ORO PAŠTU

DYDIS: 3

Juoda Nikelio (BN) 4550 - X-Stiprus Apvalus Aukštų Žvejybos stilių (- ai): Predator Suvilioti / Rig Tipas (- ai): Sunku Jaukų (Wobblers / Žvakės...) Puikiai tinka ginkluotę šaukštai ir jaukų Populiarus didelių upėtakių, ešerių ir kitų didesnių žuvų rūšys Dabar yra dviejų didesnių dydžių su Permasteel® danga, maksimalus atsparumas korozijai TECHNINĖS SAVYBĖS

Reguliariai Žiedas Ne Kaltiniai Reguliariai Barb 1X Stiprus Apvalaus Lenkimo

Apskritojo alkūnė yra šiek tiek didesnis atotrūkis nei O'Shaughnessy ir rezultatų geriau ir lengviau nustatyti kablio, bet gali atidaryti lengviau.Didelis procentas gėlo vandens paraiškos bus naudoti ištisus lenkimo trigubus pasinaudoti didesnis atotrūkis.

Hi-Anglinio Plieno, Anglies stabilizuoja geležies metu temperatūros pokyčių.Kuo didesnis anglies lygis, tuo stipresnis plieno.

VMC® naudoja aukščiausios kokybės, didelis anglies plieno, kad galima plonesnį kablys su aukščiausios kokybės taško ir ilgaamžiškumą.

100% Brand new ir unworn

Susisiekite su mumis: Mes taip pat pateikti didelį kiekį didmeninių paslaugų.

*************************************************

Pirkti:

Mes, kiek įmanoma, kad mūsų aprašymų kaip baigti kuo greičiau ,bet jei turite kokių klausimų prieš perkant, prašome susisiekti su mumis.

Apmokėjimas :

1.Tik RIMTŲ pasiūlymų kviečiame į aukcioną.

2.Mes priimame alipay,TT, "Western Union", Mokėti@pal (Nėra už papildomą mokestį).Prašome rašykite man, jei jums kyla kokių nors problemų dėl mokėjimo.

3.Importo mokesčių, custom mokestį neįeina.

Visus mokėjimus tikimasi atlikti per 5 dienas po aukciono uždarytas.Nemokamos aukcione bus nusavinti ir pirkėjas gaus neigiamą atsiliepimą.

Vežimą :

Oro paštu(registruotu laišku): jav/Kanada/Jungtinė Karalystė/Australija/Asia : 7-20 darbo dienų.

TURI SEKIMO NĖRA.Kiti šalis : 10-30 darbo dienų.

EMS,DHL, UPS,FEDEX,TNT: 4-8 darbo dienas.

Prekės bus išsiųstos per 3 darbo dienas po gauto patvirtinti mokėjimą.Visos prekės yra tikrinamos prieš išsiuntimą ir yra kruopščiai rankomis-supakuoti pagal mūsų įmonės komandos.Mes darome viską, kad laivas jūsų pirkti kuo jūsų mokėjimo išvalė, įskaitant savaitgaliais.

Mes tik laivas elementą, adresą, išvardytos pagal mokėjimo informacija.Pirkėjas turėtų įsitikinti, pristatymo adresą, yra teisinga.Už didelės vertės produktų, mes gali reikalauti patikrinti adresą, prieš mes laivas.Tai padaryta siekiant apsaugoti interesus tiek jūs, klientas, taip pat jav, pardavėjas.Atsiprašome, tačiau mes negalime laivo P. O. ar A. P. O. Box adresai.

Prašome susisiekti su mumis per 15 dienų nuo išsiunčiami, jei jums nereikia gauti mūsų prekės (- ių).Priešingu atveju, mes suprantame, kad prekė(s) buvo gautas.

Grąžinimo Politika:

Jei nesate 100% patenkintas pirkiniu, galite jį grąžinti dėl grąžinamosios išmokos arba mainus per 7 dienas nuo pirkimo kvitą.Bet jūs turite garantuoti, kad produktas yra išsami ir apmokėti siuntimo grąžinimo išlaidas.

Atsiliepimai

Prašome susisiekti su mumis prieš palikdami neigiamą arba neutralų atsiliepimą.Mes dirbame su jumis, kad sovle jokių Problemų.

Žymos: žuvų kablys, trigubas kabliukas (vmc) 8, ratas kablys jig, suvilioti vmc, kablys tripl, jauku plug, BKK kablys, niūrus, dėžės žvejybos valtis, žvejybos kablys aukštų kabliukai
Medžiaga Didelis Anglies Plieno
Pozicija EŽERAS
Tipas Aukštų kabliukai
Su Valdovas, ar Ne Taip
Formos APVALAUS LENKIMO

Parašyti atsiliepimą

3 Atsiliepimai
€4.74

Spalva: Kaip paveikslėlyje Medžiaga:Poliesteris Lytis: moteris Spalva: kaip paveikslėlyje Specifika: 1cm=0.393 colių, 1inch= 2,54 cm Dydis Ilgis Peties Rankovės Krūtinė M 66cm 40cm 59cm 90cm L 67 cm 41cm 60cm 94cm XL 68cm 42cm 61cm 98cm XXL 69cm 43cm 62cm 102cm XXXL 70cm 44cm 63cm 106cm Maloniai Patarimas

2 Atsiliepimai
€2.73

Specifikacija: Savybės: 100% brand new. Elemento Tipas: Užtrauktuku & Įrašą Medžiaga: kokybės plastiko Elemento Aukštis: 15mm/0.59 Paketų sąrašą: 50 x Užtrauktuku .Pastabos: 1.Jei nori reikia daugiau nuotraukų,prašome susisiekti su manimi ir aš atsakyti jums per 12h. 34196 Karšto Pardavimo

1 Atsiliepimai
€12.57

Spalvinga Vaivorykštė Peiliai 18 10 Nerūdijančio Plieno Stalo Rinkiniai --Prekės Numeris: MX119 --Spalva: sidabro/aukso/juoda/rainbow/rosegold --Medžiaga: 304 Nerūdijančio Plieno --5 vnt įskaitant 1knives, 1table šaukštai, 1table šakutės, 1tea šaukštai, šakutės 1tea --Pakavimo: 1set/ normalaus popieriaus langelį --Privalumas: Advanced matinis blizginimo technologija, lengva valyti,

0 Atsiliepimai
€4.71

Savybės: Turtingos stilius: Kalėdų stilių spalvinga spausdinti bouffant turbaną skrybėlės yra siūlomos jums, matomas ryškios spalvos ir skirtingų spalvinga spausdinti modelius, lengva atkreipti kitų dėmesį Reguliuojamas dizainas: šios kepurės su raudonos spalvos juosta ant galvos ateiti su elastinga juosta ir kaklaraištis-atgal dizaino ant nugaros, galite pakoreguoti sandarumą, kad jie tiktų jūsų galvos geriau, tinka įvairių